STRESSAD

Publicerad 2012-10-04 02:11:37 i USA 2012/13,

Hallå hörrni. Har haft så mycket att göra de här veckan alltså, datorn har inte varit ett högt prioriterat alternativ. Senior tröjorna tar evigheter att göra. Igår efter skolan for jag och åt med Lindsey och sen for vi iväg på bortamatch, vann, åkte till Lindsey med Courtney och Cassidy och jobbade på dom där tröjorna hela kvällen. For hem, gjorde läxor, städade mitt rum och somnade på två sekunder. 
 
Idag såg jag fram emot träningen eftersom att det är min första träning på ett tag, och också min sista eftersom att säsongen är slut imorgon efter matchen. Träningen blev inte som jag hade tänkt mig. Vi sprang, kanske 1 mile, till en restaurang och åt glass..... ????? Well, efter det var det pastadinner at my house och vi kommer förmodligen äta lasange resten av veckan. Nu sitter jag och kollar på en film med päroren och ska snart iväg och färga utväxten! 
 
Saknar mamma och pappa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela