TUESDAY

Publicerad 2012-10-16 23:19:00 i USA 2012/13,

Hunnit träna och gå skola idag. Nu ska jag plugga och sen ska jag och Wendy och kanske Dave gå ut och gå med Bailey för det är typ 18 grader varmt och sooool! Fantastiskt. Nu är det bara en skoldag kvar den här veckan, whooop! 
 
Dagens random: En kille som kommer fram till mig och säger. Hey! I just met you (här hinner jag försöka komma på när jag träffade honom) and this is crazy, but here's my number! *håller fram en lapp* So call  me maybe! 
 
................. .............. ....... .... hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela