BRA START PÅ VECKAN

Publicerad 2012-09-11 04:39:54 i USA 2012/13,

Har haft en jättebra dag idag, trots måndag och uppstigning klockan 5! Mina klasser gick bra, fick mycket beröm på bilden (?!?! har aldrig fått beröm i bild) och fick 50/50 på historia-testet! Efter skolan åkte jag och Lindsey till Noodles och åt middag, sen åkte vi tillbaka till skolan där mitt lag skrev en lista på allt jag måste äta här till mina hostparenteser (till alla vuxna: ja jag skrev det med flit för att vara rolig). Sen laddade vi upp för match och idag spelade jag 2 matcher och provade en annan position som gick såå bra och var såå kul (hejhej pappa). Vann gjorde vi också. Det enda dåliga med dagen var att jag precis trodde att jag gjort klart helamatteläxan men har pluggat på fel sida :):):):) Imorgon har mitt lag dress-up day, vi ska alltså ha finkläder i skolan. Wiho 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela