FRIDAY

Publicerad 2012-09-08 06:25:46 i USA 2012/13,

Har haft en så himla bra dag! Har lyckats byta min Advance american history till regular american history, har fått en askalas skåpgranne, blivit sjungen för 2 gånger, brottats i en ring, ätit jättegod middag, fått fina presenter, fått ett oväntat samtal av pappa (var så skönt att höra hans röst!) och jag har skrattat som aldrig förr idag! Känner att jag börjar passa in här. 
 
Imorgon ska jag, Wendy och Terina upp i jävlart svinottan för att åka till någon form av shopping, något speciellt med shoppingen helgen efter laborday. Efter det har jag match igen och sen blir det ut och äta! Nu ska jag ställa min väckarklocka tidigare än jag behöver bara för att kunna ringa Joakim. 
 
Fick ett jättefint kort av Wendy och Dave. "Happy Birthday to a wonderful daughter who deserves every beautiful thing that life can bring. Love, Wendy and Dave" Ska ta kort på mina presenter och visa er imorgon. Nu, sova! 

Lindsey och jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela