GOD KVÄLL

Publicerad 2012-09-23 06:09:56 i USA 2012/13,

Har vunnit en fotbollsmatch idag och sen ätit middag på en restaurang där dom lagade maten på bordet framför en. Det-var-så-gott. Vi alla blev nog tvingade att knäppa upp en och annan byxknapp på hemvägen. Vi hämtade upp  Danny och sen kom vi hem och spelade kort. Snart ska vi sova och imorgon väntar en Vikings-game! Har också en och annan läxa att göra. Ska ha ett speech inför klassen i 4-6 minuter i veckan och ingen kommer vara så nervös som jag. 
 
Kan någon berätta för mig vilka nya marabousmaker som kommit?????? 

Kommentarer

Postat av: moster

Publicerad 2012-09-23 11:34:47

Ledsen Ems, ingen aning om chokladsmaker... men smakade ostkroksskruvar igår, sååå gott! :-)

Postat av: Carro

Publicerad 2012-09-23 13:12:03

Det finns Marabou vit men den kanske du hann smaka innan du åkte?:-)

Postat av: Emma

Publicerad 2012-09-23 14:50:04

Åsa: Ostkroksskruvar lät också gott!
Carro: Hm, nej det hann jag inte! Joakim sa att det fann 2 nya smaker :o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela