MÅNDAG

Publicerad 2012-09-25 04:33:14 i USA 2012/13,

Var äckligt trött imorse men lyckades släpa mig till bussen med mumford och sönernas nya album i lurarna ♥ Gjorde ett lab-prov på forencis science och ritade en zebra på 2Dn. Hade kondition hela fotbollspasset och sen var det pasta dinner med lagen. För tillfället sitter jag och försöker lösa en omöjlig matteuppgift och vill helst bara sova. Det suger att alltid ha läxor till dagen efter. 
 
Det har inte varit en så rolig bloggmåndag, har inget speciellt att berätta! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela