GOOD DAY

Publicerad 2013-04-20 05:13:00 i USA 2012/13,

När Lindsey hämtade mig for vi till Caribou och skulle köpa iskaffe. På Caribou (i princip samma sak som Starbucks) har dom Trivia varje dag, alltså en fråga som man kan svara på. Svarar man rätt på frågan får man 10% rabatt på det man köper. Idag kunde inte Lindsey svaret på frågan så hon gissade något och hade fel men sa bara "Okay I was wrong but you have to admit it was a good guess, I deserve 10% off" och så fick vi det. 
 
Sen for vi och fick manikyr och pedikyr och åkte sen hem till henne och umgicks ett tag innan hon skjutsade hem mig. Nu är klockan 10 över 10 och imorgon är det prom!!!! SO excited. Ska göra håret hos frisören klockan 9 och sen åka någonstans och äta frukost med Wendy och Dave. Sen ska jag fixa mig och sånt och klockan 1 kommer Ben och sen ska vi till Courtney och Cassidy klockan 2 med massa andra och ta kort innan vi åker till skolan kring 3. Grand march börjar klockan 4 och när det är klart åker vi till Minneapolis för dinner och dans. Efter det hittar vi på nåt annat! 

Lovar att visa bilder och berätta om hela prom. 

Kommentarer

Postat av: mams

Publicerad 2013-04-20 08:19:04

Hoppas det blir riktigt roligt!

Postat av: dad

Publicerad 2013-04-20 13:44:05

Min finaste.
Ha en jättetrevlig prom!

Se till att Ben sköter sig, annars får han prästen i tegs församling efter sig (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela