HOCKEYFRIDAY

Publicerad 2013-04-27 06:20:56 i USA 2012/13,

Skoldagen gick relativt fort idag, jobbar med massa projekt och sånt så lektionerna bara börjar och slutar känns det som. Det är också så skönt att åka till skolan när det är ljust, jag är inte alls lika trött. Idag var det 70 (!!!) degrees fahrenheit, Minnesota har tagit växlande väder till en ny nivå. Idag berättade min kompis Alex att jag är en av top 10 fiercest girls at Rogers High School. Vet inte riktigt vad det innebär ännu men är officielt en medlem i Club Fierce. Återkommer när jag vet mer. 
 
Wild-matchen idag var väl bland dom värre jag sett.. 6-1 mot Edmonton förlorade dom med. Nu måste dom vinna nästa match för att gå vidare till Playoffs. 
 
Nu ska jag gå och sova, ska fixa håret klockan 8 imorgon för Prom #2. Önskar att jag var mer excited, men det kanske blir roligare när man inte har så höga förväntningar? Vi får hoppas det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela