TWINS

Publicerad 2013-04-17 23:12:00 i USA 2012/13,

Igår for jag och Dave och kollade på när Twins spöade LA i baseball på target field. En baseballmatch tar så himla lång tid, kolla på skillnaden från när matchen startade och sen hur mörkt det var i 4e inningen, halva matchen var alltså inte ens spelad. 

I tisdags var jag less och framförallt sjukt trött för att jag var tvungen att åka till skolan vanlig tid på min 2 hr late start bara för att skriva ett prov som jag missade i San Fran, provet tog typ 20 minuter och sen fick jag sitta och göra ingenting i 2 timmar. Bara för att jag var less när jag klev upp klädde jag mig för första gången sen jag började i mjukisbyxor, dessutom dom som är smälta för att jag brände mig på Simons moped för typ 2 år sen. När jag sen vandrar in i min ekonomiklass säger en tjej: "Emma, I love your pants!" Försöker fortfarande lista ut om hon drev eller om hon bara ville säga något snällt och helt enkelt inte ens tittade på byxorna. 
 
När jag äter lunch sitter jag med en grupp på 10 personer och en av mina favoriter, eller han jag känner bäst, var inte där idag. När jag sen kom till matten och han var där frågade jag var han var på lunchen och han berättade att han hade fått en dag lunch-detention för att han hade tagit för lång tid på sig att gå på toaletten :):):) 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela