COME AT ME, WEEKEND

Publicerad 2013-01-18 01:20:02 i USA 2012/13,

Alltså igårkväll hade jag ont i magen så jag gick och la mig i sängen och tänkte bara sträcka ut ett litet tag, men det var alldeles för skönt så jag somnade såklart. Vaknade 9.17 och blev asless för att jag hade försovit mig och Dave jobbar långt bort och Wendy är bortrest så jag smsade Wendy och sa att jag inte kunde ta mig till skolan. Hon ringer upp mig och frågar vad jag pratar om och några förvirrade minuter senare lyckas hon förklara för mig att klockan är 9.17 PM, jag hade alltså  bara sovit i typ en timme. Så sjukt confused, men det var fruktansvärt skönt att somna om. 


På det värdelösa talet jag höll fick jag A. Den läraren vågar verkligen inte ge mig betygen jag förtjänar och jag har berättat det för Maddi tidigare. Idag när jag berättade vad jag fick på mitt tal sa hon: WHAAAT?! Now I know what you mean. Haha. 

Imorgon har jag mitt sista och värsta slutprov..... äckliga matte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela