MONDAY/TUESDAY

Publicerad 2013-01-24 02:57:11 i USA 2012/13,

Måndag var Martin Luther Kings födelsedag så då var vi lediga, vaknade dock ändå jättetidigt. När mina vänner hade  åkte hem for jag och Wendy och tränade och fixade naglarna och sen kom jag hem och skypade med mams och paps. Slappade mest den dagen, fick ett sms klockan 21.03 som jag inte såg förren på morgonen för att jag redan hade somnat. 

Var lediga tisdags också så for och tränade och sen smsade Courtney och frågade om jag ville följa med henne till St.Cloud och luncha och prova balklänningar, så hon kom och hämtade mig och sen hämtade vi upp Lindsey också  innan vi åkte iväg. Hamnade på Pizza hut (...) och lunchade med Jake och någon annan dude innan vi åkte vidare mot vad vi egentligen åkte dit för - balklänningar. Det. Var. Stängt. Vi åkte alltså hela vägen till St. Cloud (LÅNGT) för att äta på Pizza hut. 
If you couldn't tell - bilden är tagen på vägen DIT. 

Avslutade min 4 dagars helg på hockey med Ben och hans NHL-pappa. Royals vann och jag hade en bra kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela