SLEEPY

Publicerad 2013-01-29 03:52:30 i USA 2012/13,

Läste precis igenom förra inlägget och reflekterar nu över hurvida det verkar som att jag var full eller bara trött. 
 
I alla fall. Jag och Wendy har skåp och handduksservice på gymmet, vilket betyder att vi har ett eget skåp så att vi har alla våra grejer på gymmet, och så får vi handdukar varje dag så vi slipper släpa på det. Det har vi haft sen vi började gymma i September. Igår när vi går dit och ber om handdukar säger damen, som vi aldrig sett förut "Men ni har inte handduksservice". Nähe tänkte vi, och frågade om vi hade skåpservice. Nej, inte det heller. 
Det är något med dom som  jobbar på söndagar. Det löste sig den här gången också (allt löser sig för Wendy Mathisen), men det börjar bli tröttsamt att det alltid tjorvar på söndagar. 
 
Imorgon ska vi ta en dag off från träning, väldigt behövligt med tanke på att min ben värker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela