THE CLUB COULDN'T HANDLE US TONIGHT

Publicerad 2013-01-13 05:52:46 i USA 2012/13,

Andra gången vi planerar att klubba och andra gången vi fått ställa in i sista sekund! Hoppas på tredje gången gillt på söndag när dom ska ha ett jättestort *event* och vi har inte skola på måndag, whoop 

Men jag åkte i alla fall och kollade på Lindseys och djuren på bildens fotbollsmatch som dom vann och sen åkte vi ut och åt på en kinarestaurang. Åt för resten av veckan innan vi åkte till Coborns och skulle hyra film och herregud så komplicerat det var med ett svenskt leg. Sen åkte vi hem till mig och såg Chernobyl diaries, freakade ur och planerade kommande helg.

Imorgon ska jag träna och sen åka till Maddi och förbereda mitt jättetråkiga tal jag ska hålla på tisdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela