YMCA

Publicerad 2013-01-07 02:18:37 i USA 2012/13,

Det blev inte så roligt som jag hoppats på att spinna. När vi kom dit frågade en i personalen om jag hade ett band, vilket jag inte hade. Då sa hon att man inte får vistas i gymmet om man är under 18 och inte har band, och jag måste gå en kurs om hur alla maskniner används. Har alltså gymmat här i typ 4 månader och får reda på det nu. Kom alltså för sent till spinningen och när jag väl kom dit körde jag alldeles för hårt med bara pancakes och en smoothie i magen sen tidigare idag. Höll på att både svimma och kräkas när jag gick av cykeln. 
Rolig gymkväll ikväll. 
 
Nu: Duschen och Revenge

Kommentarer

Postat av: Mormor och morfar

Publicerad 2013-01-07 16:38:59

Hej Emma mum and dad!

Tack för ett väldigt trevligt julkort. Tack också till
mam and dad
Mer senare. Just nu är vi ktassliga
AMoR

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela