I LOVE YOU

Publicerad 2013-03-12 01:19:33 i USA 2012/13,

"Emma, passa på att känna dig ensam nu. För Guds skull. Njut av ensamheten och alla dom känslorna som hör till. För när du kommer hem kommer den känslan inte existera. Helt omöjligt. För jag älskar dig och saknar sig så himla mycket. Och vi pratar VARJE dag om dig och vad du gör och minnen och småsaker. EMMA EMMA EMMA. Vi räknar verkligen ner till den 20juni."
 
Jag har dom finaste vännerna. Det är så himla många som bryr sig om mig och frågar mig hur det är, hjälper mig med positiva tankar när något är jobbigt och säger att dom saknar mig. Jag tycker att det är så fascinerande att dom ställer upp för mig gång efter gång när jag var den som valde att göra det här. 
 
Jag älskar er alla så mycket och jag hoppas att jag kan ställa upp för er som ni gör för mig när ni behöver det. Ni är fantastiska! 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: moster Åsa

Publicerad 2013-03-14 19:37:25

Vi älskar dig Emma - och vi är MÅNGA!
pusspuss <3

Svar: <3<3<3 saknar dig!
EMMA STÅLNACKE

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela