SPRINGBREAK

Publicerad 2013-03-27 04:40:38 i USA 2012/13,

Åh vad skönt med lov! Har inte alls många planer så ska bara ta det lugnt med familj och vänner och ta igen massa missad sömn.
Ikväll blev jag bjuden på middag på Red Lobster av Breas familj för att det var hennes pappas födelsedag. Jag åt sjukt goda räkor med kokosnötsås och wildrice med annanas. Fick också kanske finaste komplimangen jag fått sen jag kom till Minnesota. Till er också Mamma och Pappa. Från Breas pappa: I really think you are a special person and I'm impressed of how well it seems like your parents raised you, I would love to meet them when they come. ♥ Den slår komplimangerna om mina ögonbryn och mina kläder skulle man väl kunna säga. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-27 06:54:29

Ja det var verkligen gulligt sagr. Vi kanske träffar dem på graduation?

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-30 13:46:03

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela