WEEKEND

Publicerad 2013-03-18 00:06:00 i USA 2012/13,

 
Igår sov jag hos Lindsey och då filmade jag henne när hon gjorde detta! 

Har också varit på Broadway med Brea, Lindsey och Anita och ätit min första (och sista) Deep Dish Cookie. Det är alltså en nygräddad cookie som kommer ut direkt från ugnen som är typ 15 cm i diameter, med glass och grädde på. Behöver nog inte säga så mycket om hur gott det var.
 
Idag har jag köpt nya Asics för $48, det är drygt 300 spänn. Jag förstår om ni (Mamma och Hanna) inte tror mig, men det är sant och jag kände mig som en tjuv. 

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-03-20 21:48:05

Förjävligt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela