BIRTHDAY

Publicerad 2013-05-28 04:57:30 i USA 2012/13,

Vad har hänt sen sist? Jag har färgat håret, haft min sista primetime, varit på Dinner Cruise, haft sleepover med Lindsey och sett Hangover 3. 
 
Idag är det Memorial Day (thanks to all of you who are serving our country) och Lindseys 18 årsdag! Jag fick äran att spendera den med henne. Hon plockade upp mig klockan 1 och vi shoppade hela dagen, jag köpte bara en tröja och en liten grej till Lindsey så alla kunde se att det var hennes födelsedag (tvingade henne att ha på sig den hela dagen. (Hade tänkt visa en bild här men internet krånglar och det tar forever att ladda upp bilder)
Efter heldagen med shopping bjöd jag henne på Benihana, hon hade aldrig varit där förut. 
 
Hade bästa dagen med bästa amerikanaren. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela