TILL PAPPA

Publicerad 2013-05-14 05:25:00 i USA 2012/13,

Idag är det din födelsedag. 

Det är dagar som idag som jag tänker på dig extra mycket och saknar dig lite mer än vanligt. Jag önskar att jag kunde vara med dig idag. Jag tycker att det är så fint att du och jag står varandra så nära och att de få gångerna vi bråkar oftast handlar om att du bryr dig om mig lite mer än vad jag för stunden tycks behöva. Jag vet att du skulle göra vad som helst för mig och jag älskar dig för det. Jag hade inte kunnat önska mer av en pappa än vad jag redan får och har fått av dig. Det känns nu, det känns att vi har varit ifrån varandra i 9 månader. Jag längtar efter en sån här:  
dysfunctional kram och det är inte länge kvar nu. Grattis på födelsedagen pappa ♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-15 15:09:49

Tack Emma!
Dito!

/paps

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela