Seattle

Publicerad 2014-05-29 07:16:05 i USA 2012/13,

Hallå! 
Nu ligger jag på hotellet i Seattle. Klockan är 10 på kvällen här och 7 på morgonen i Sverige.. 
Vi flög in till Seattle idag och kom fram på eftermiddagen. När vi kom fram hyrde vi en bil och körde till hotellet. Efter det gick vi ner till the famous fish market och åt middag, men där är det mest aktivitet på dagarna så vi ska nog gå dit igen imorgon. Kvällen har vi spenderat på Space Needle. Jag har tagit massa bilder men har inte fått in dom i datorn än, gör det så fort som möjligt men nu vill jag bara sova. Håll tummarna för att Wendy inte smittar mig med sin sjuka förkyldning som hon har fått! 
Imorgon ska vi åka båt eller nåt sånt på dagen och som sagt gå till fishmarket igen, sen har vi en baseballmatch på kvällen!
Hörs imorgon! 

Kommentarer

Postat av: paps

Publicerad 2014-05-29 20:57:17

låter kul gumman,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

EMMA STÅLNACKE

Följ min blogg och mitt år som utbytesstudent i Minnesota, USA 2012/13. Jag bor med en familj bestående av en värdmamma, värdpappa och hund. Jag går på Rogers High School och upplever allt från kulturkrockar till high school-film känslor.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela